
Całkowite zabezpieczenie zewnętrzne folią Xpel Stealth, pełen pakiet powłok, a dodatkowo zabezpieczenie folią wszystkich dekorów wnętrza.
Wymagało to sporo obliczeń i przeprojektowania cyfrowych wykrojników. Ich wielkość musiała być dokładnie taka, jaka jest potrzebna do ukrycia krawędzi folii w ciasnych szczelinach między elementami karoserii, ale było warto! Efekt końcowy to niekwestionowany top, a i bezpieczeństwo tej perełki na najwyższym poziomie.
Zachęcam do zaglądnięcia na nasz kanał na YouTube i do obejrzenia całego materiału na temat Mercedesa Benz SLS.
To zdecydowanie pierwsza myśl po zajrzeniu do wnętrza. Żółty zębaty kołek wystaje z kokpitu, zaburza spokój i wygląda na część przejętą wprost z torów wyścigowych. Jak się okazuje, tak właśnie jest. Ta żółta, zębata dźwignia to nic innego, jak pokrętło do sterowania kontrolą trakcji. Jest dziewięciostopniowa, a każdemu ze stopni odpowiada jedna z okalających ją diod.
Jaka jest zasada?
Prosta: pierwsze trzy, przypisane żółtym diodom, to ustawienia dla mięczaków. Włączamy tryb Race+ i dezaktywujemy całkiem ESP, a następnie przekręcamy pokrętło tak, by zostały tylko dwie ostatnie czerwone diody. I wtedy samochód ten wymaga od nas 100% umiejętności.
Elektronika nie pomaga nam w żadnym stopniu. Zostaje nasza dynamika, energiczność, śmiałość, wyobraźnia, ale też zdrowy rozsądek. Kupując taką „zabawkę”, musimy wiedzieć, na co się piszemy! Ten 585-konny bolid uczy pokory. Gdy myślimy, że umiemy jeździć, ono sprowadza nas na ziemię i pokazuje, że to, co umiemy to zaledwie część z tego, co powinniśmy umieć.
Taki wybór nie budzi wątpliwości. Kto chciałby na czymś zaoszczędzić, zamawiając potwora za ponad milion złotych? Właśnie dlatego zabezpieczyliśmy każdy możliwy element z zewnątrz folią Xpel Stalth. Z kolei te carbonowe i dekory wnętrza folią Xpel Ultimate Plus. Pozostałe, których nie dało się okleić, takie jak felgi, fotele, szyby, plastiki, pokryliśmy topowymi powłokami firmy Gtechninq.
Nie sposób nie wspomnieć o karoserii pokrytej lakierem AMG Green Hell Magno, za który musimy dopłacić niespełna 42.000 zł. Ceramiczne hamulce i kute felgi to dopłata rzędu 50.000 zł. Ale nie ma sensu oszczędzać. Mercedes-AMG GT R powstał po to, by budzić skrajne emocje.
W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:
Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.
Zarezerwuj termin Skonfiguruj usługęZostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy. Ustalimy termin oraz wszystkie potrzebne szczegóły.
Zamknij