Mercedes-AMG GT R: nowy władca torów wyścigowych
Całkowite zabezpieczenie zewnętrzne folią Xpel Stealth, pełen pakiet powłok, a dodatkowo zabezpieczenie folią wszystkich dekorów wnętrza.
Jeśli model AMG GT powstał jako odpowiedź na kultowe Porsche 911, to nie ma wątpliwości, że R jest on długo wyczekiwanym rywalem boskiego 911 GT3 RS.
Wymagało to sporo obliczeń i przeprojektowania cyfrowych wykrojników. Ich wielkość musiała być dokładnie taka, jaka jest potrzebna do ukrycia krawędzi folii w ciasnych szczelinach między elementami karoserii, ale było warto! Efekt końcowy to niekwestionowany top, a i bezpieczeństwo tej perełki na najwyższym poziomie.
Zachęcam do zaglądnięcia na nasz kanał na YouTube i do obejrzenia całego materiału na temat Mercedesa Benz SLS.
“Do czego służy to żółte pokrętło pośrodku kokpitu?”
To zdecydowanie pierwsza myśl po zajrzeniu do wnętrza. Żółty zębaty kołek wystaje z kokpitu, zaburza spokój i wygląda na część przejętą wprost z torów wyścigowych. Jak się okazuje, tak właśnie jest. Ta żółta, zębata dźwignia to nic innego, jak pokrętło do sterowania kontrolą trakcji. Jest dziewięciostopniowa, a każdemu ze stopni odpowiada jedna z okalających ją diod.
Jaka jest zasada?
Prosta: pierwsze trzy, przypisane żółtym diodom, to ustawienia dla mięczaków. Włączamy tryb Race+ i dezaktywujemy całkiem ESP, a następnie przekręcamy pokrętło tak, by zostały tylko dwie ostatnie czerwone diody. I wtedy samochód ten wymaga od nas 100% umiejętności.
Elektronika nie pomaga nam w żadnym stopniu. Zostaje nasza dynamika, energiczność, śmiałość, wyobraźnia, ale też zdrowy rozsądek. Kupując taką „zabawkę”, musimy wiedzieć, na co się piszemy! Ten 585-konny bolid uczy pokory. Gdy myślimy, że umiemy jeździć, ono sprowadza nas na ziemię i pokazuje, że to, co umiemy to zaledwie część z tego, co powinniśmy umieć.
Gdy zapytałem właściciela o formę zabezpieczenia jego nowego nabytku. Odpowiedź była prosta „zabezpieczamy wszystko, co tylko możliwe”
Taki wybór nie budzi wątpliwości. Kto chciałby na czymś zaoszczędzić, zamawiając potwora za ponad milion złotych? Właśnie dlatego zabezpieczyliśmy każdy możliwy element z zewnątrz folią Xpel Stalth. Z kolei te carbonowe i dekory wnętrza folią Xpel Ultimate Plus. Pozostałe, których nie dało się okleić, takie jak felgi, fotele, szyby, plastiki, pokryliśmy topowymi powłokami firmy Gtechninq.
Nie sposób nie wspomnieć o karoserii pokrytej lakierem AMG Green Hell Magno, za który musimy dopłacić niespełna 42.000 zł. Ceramiczne hamulce i kute felgi to dopłata rzędu 50.000 zł. Ale nie ma sensu oszczędzać. Mercedes-AMG GT R powstał po to, by budzić skrajne emocje.
Wykonane usługi
Podsumowanie
W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:
Konfigurator usługi
Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.
Zarezerwuj termin Skonfiguruj usługę