Każdy, ale to każdy facet marzy o sportowym samochodzie. Nie każdy się do tego przyznaje, jednak podświadomie obraz siebie wysiadającego z niskiego, szerokiego auta wywołuje u niego wyrzut endorfin. Najlepiej jeśli wspomniany samochód ma ogromny silnik i jest nierozsądnie drogi. Czy na pewno?

Dojrzały mężczyzna który wie czego chce, potrafi iść na rozsądny kompromis. Potrafi podjąć wybór spełniający jego własne oczekiwania wobec życia i w tym przypadku samochodu dla siebie, a nie oczekiwania dyktowane przez stereotypy. Jednym z tych najgłośniej wykrzykiwanych jest slogan „jeśli F-Type to tylko w V8”. Usłyszysz go najpewniej z ust sceptyka, który nigdy nie miał sportowego samochodu 🙂 W tym miejscu właśnie pojawia wspomniany rozsądek.

Chcesz samochód o bezdyskusyjnie wszystkich walorach które charakteryzują auta sportowe, a przy tym nadający się jako Daily car?
Długa maska, kabina przesunięta ku tyłowi, niskie – zwarte zawieszenie, szeroki rozstaw kół, a przy tym w zupełności wystarczające osiągi.
Dodatkowo ekonomiczny silnik, który pozwoli zejść poniżej 10l w mieście przy normalnej jeździe i bagażnik który pozwoli zapakować zakupy na 2 tygodnie. 

Wszystkie te walory spełnia Jaguar F-Type P300 z 2 litrowym, 4 cylindrowym silnikiem.

Dodam więcej. Jestem przekonany, że fajnie złożonym wyjedziesz z salonu poniżej 300 tys zł.
To połowa najtańszego Porche Carrera o podobnej bryle i połowa tego samego Jaguara F-Type z 550 konnym silnikiem V8. 

Żebyśmy mieli jasność. Nie mam nic do wersji V8. Jestem jej szczerym fanem.
To bezdyskusyjnie bardziej rasowy, uliczny bandyta.
Ale czy każdemu to potrzebne?

Jak widać naszemu klientowi nie zupełnie i zgodnie z tym co sam powiedział: „osiągi są w zupełności wystarczające do jazdy po publicznych drogach dającej mnóstwo frajdy”.

Nieco mniej frajdy dawał niebywale delikatny, akrylowy lakier. Choć piękny i świetnie pasujący do sportowego charakteru Jaguara, niezwykle łatwo rysuje się przy każdym kontakcie. Drugim mankamentem było tempo powstawania odprysków.
To akurat temat zupełnie standardowy dla niskich, szybkich aut. Zastosowaliśmy skuteczną kuracje zabezpieczającą i odstresowującą dla klienta – całość karoserii pokryliśmy najmocniejszą folią bezbarwną. Xpel Ultimate+ okazał się jak zawsze bezkonkurencyjny. 

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę