Chevrolet Corvette od ponad 70 lat budzi podziw swoimi osiągami i stanowi prawdziwy symbol amerykańskiej motoryzacji.

To właśnie z pierwszych edycji tego modelu pochodzi stosowane do dzisiaj powiedzenie „gaz do dechy” kiedy to jeszcze podłoga samochody wykonana była z drewna. Niemal każda edycja Corvette kryje pod maską potężny silnik V8. Corvette obok ogromnej mocy, nigdy nie słynęły z świetnego prowadzenia. Niechlubnie określano ten model jako „samochód do jazdy prosto”. Wiele się zmieniło od edycji C6 ( poprzednika prezentowanego C7 ). Zawieszenie zostało poprawione, silnik cofnięty w stronę środka karoserii, aby poprawić wyważenie. Poprawiono również hamulce. Corvette w końcu zaczęły skręcać 🙂

Prezentowany model Chevrolet Corvette C7 ZR1 to najbardziej hardcorowa wersja tego modelu jaka kiedykolwiek powstała. Potężny, doładowany silnik V8 o pojemności 6.2l zapewnia astronomiczne 755 koni mechanicznych pozwalających rozpędzić ten nie mały pocisk do prędkości 337km/h. Pomimo wspomnianych, pokaźnych gabarytów i ogromnego silnika, samochód waży zaledwie 1500 kilogramów. To z kolei dzięki zastosowaniu karoserii wykonanej z tworzywa sztucznego połączonego z ogromną ilością Carbonu również we wnętrzu. Wspomniałem wyżej o poprawionych hamulcach. Tutaj Chevrolet nie oszczędzał. Zastosowano potężne hamulce ceramiczne, które zatrzymały by pociąg, a przy tym również wpłynęły na obniżenie masy samochodu względem klasycznych hamulców stalowych.

Ryk uruchamianego, zimnego silnika powodował nie tylko ciarki na plecach, ale również uruchamiał czułe alarmy niektórych sąsiadujących samochodów. Wierzcie mi, mamy go do tej pory w uszach :)

Projekt wykorzystywał niemal wszystkie usługi dostępne w naszym studio. Zaczęliśmy od korekty porysowanego, delikatnego ( choć fabrycznie nowego ) lakieru „piano black”, kolejnym i najważniejszym krokiem było zmrożenie czarnej części lakieru dzięki zastosowaniu folii Xpel Stelth. Musimy przyznać, przez karoserie z tworzyw sztucznych, ten etap był wyjątkowo trudny. Sama aplikacja folii nie odróżniała się zbytnio od klasycznej karoserii, jednak samo „zamknięcie” zawijanych krawędzi dało nam mocno w kość. Całość Carbonu ( a naprawdę był wszędzie ) pokryliśmy folią bezbarwną Xpel Ultimate Plus.

Jesteśmy przekonani, że taka odmiana prezencji ZR1 pozwoliła jej nabrać jeszcze bardziej rasowego agresywnego charakteru.

Wykonane usługi

Podsumowanie

W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę