BMW M5 to mój w moim prywatnym rankingu model numer jeden pod względem uniwersalności. Co przez to rozumiem?

Możesz ustawić zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamowania, układ wydechowy, reakcje na naciśnięcie pedału gazu, pracę skrzyni biegów, a nawet fotel kierowcy w tryb najbardziej komfortowy i M5 staje się luksusowym limo, do super wygodnego przemieszczania gdziekolwiek zechcesz. Cicho, względnie miękko, z pełną gracją i elegancją.

Możesz też wybrać jeden z trybów M.
Wtedy wszystkie powyższe elementy układanki stają się agresywne niczym rozwścieczony lew. M5 staje się prawdziwym bolidem, połykającym wszystko, co spotka na drodze. Staje się twarde, narowiste i głośne. Szczególnie z układem wydechowym M-Performance.

Miałem przyjemność dwukrotnie poczuć wszytko powyższe na własnej skórze w ramach imprezy M-Tour.

Zarówno część podkreślającą komfort jak i klasę. Te walory posmakowaliśmy podczas 100-kilometrowej przechadzki po publicznych drogach w okolicach Poznania. Drogi nie zawsze idealnie równe, M5 łykało bezszelestnie z zachowaniem pełnej wygodny. Druga część. Ta właściwa i długo wyczekiwana miała miejsce na torze Bednary.

Tutaj mogliśmy poczuć na własnych wnętrznościach, co to znaczy wbicie w fotel eksplodującego momentu obrotowego i mocy 600 koni mechanicznych.
Ogromnym zaskoczeniem była też łatwość prowadzenia i zwrotność tak masywnej karoserii. W tym przypadku dużą zasługą było precyzyjne przeniesienie napędu i genialne opony Michelin 4S.

Prezentowane M5 w fenomenalnym kolorze Marina Bay to dzieło długo i wielokrotnie przemyślanej konfiguracji naszego serdecznego kolegi. Tak. Każdy najdrobniejszy szczegół został solidnie przewertowany i uzasadniony.

Mówi się, że są gusta i guściki, ale trzeba przyznać — trudno było zrobić to lepiej. Nowa, choć długo wyczekana zabawka wymaga solidnego zabezpieczenia.
Obijany od kamieni czy porysowany lakier lub odbarwiona tapicerka skórzana zepsują prezencje choćby najlepszej konfiguracji dlatego tutaj wkroczyliśmy my. Pełny front, progi zewnętrze, pełny zestaw piano black i kilka innych drobnych detali pokryliśmy najoporniejszą folią bezbarwną.

Całą pozostałą część lakieru zabezpieczy topowa powłoka ceramiczna od GTechniq nadając lakierowi Marina Bay jeszcze więcej blasku i głębi koloru.
Kremową skórę nasączyliśmy najskuteczniejszym impregnatem, aby stworzył barierę zapobiegającą przedostawanie się zabrudzeń do lica tapicerki.

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę