Przekręcamy stacyjkę umieszczoną z lewej strony kierownicy i nic. Zamiast solidnej dawki decybeli – cisza.

Nie do takich wrażeń przyzwyczaiło Porsche swoich klientów przez lata. Zdecydowanie wciskamy gaz, a najmocniejsza wersja Panamery, owszem, reaguje żywiołowo, ale bezszelestnie. Wystarczy jednak pokonać charakterystyczny opór na końcu pedału gazu, żeby spod przedniej maski uwolnić moc i dźwięki doładowanego 550-konnego benzynowego V8. Napęd hybrydowy w Porsche to nie kaprys, lecz konieczność. Czy to się komuś podoba, czy nie, po prostu musi być. 

Wobec coraz ostrzejszych wymagań ekologicznych niemożliwością staje się już skonstruowanie naprawdę mocnego napędu, który nie byłby wspomagany silnikiem elektrycznym. Stąd więc w nazwie najmocniejszej Panamery Turbo S pojawiło się oznaczenie „E-Hybrid”. Tych, co nie mogą się pogodzić z tym faktem, już na początku pragniemy uspokoić. Choć w topowej Panamerze jest elektryczny silnik i możliwość ładowania akumulatora energią z gniazdka domowego 230 V (plug-in), to w głównej mierze wcale nie po to, żeby było ekologicznie i oszczędnie, lecz po to, by czuć jeszcze większą frajdę z wciskania gazu do końca niż dotychczas.

Na najlepsze wrażenia z jazdy można liczyć przy wykorzystaniu ustawienia S+. Wówczas 8-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia sprawniej zmienia przełożenia, zawieszenie utwardza się, a do jadących dociera rasowy dźwięk wydechu. Mocne wciśnięcie pedału gazu, a samochód wręcz wystrzeliwuje. I tak można gnać aż do 310 km/h. Przy takich prędkościach nietrudno o odpryski lub cała gamę owadów na masce i zderzaku. Dlatego, aby zachować idealny oryginalny lakier klient zdecydował się na tzw. Full Body PPF – Xpel Stealth.

Dla podkreślenia charakteru Porsche, okleiliśmy folią w czerni fortepianowej: skrzela w błotnikach, spoiler w przednim zderzaku, dyfuzor w tylnym zderzaku i komplet klamek. Standardowo zabezpieczyliśmy wszystkie elementy dekoracyjne we wnętrzu: piano black, carbon, wyświetlacze i wnęki drzwi zabezpieczyliśmy folią bezbarwną, oczywiście tylko z wykrojników. Reszta elementów została pokryta topowymi powłokami firmy Gtechniq (felgi, szyby, wszystkie materiały we wnętrzu).

Wykonane usługi

Podsumowanie

W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę