W ostatnich latach coraz modniejsze stają się SUV-y z lekko ściętym tyłem, przedłużając ich często już niekrótką nazwę o dodatkowe oznaczenie „Coupe”.

Niemal wszyscy producenci segmentu premium mają już w swojej ofercie co najmniej jeden model SUV-a o bardziej sportowej, smukłej bryle. Nie inaczej mogło być u protoplasty sportowych SUVów — marce Porsche. Cieszący się ogromnym zainteresowaniem od blisko 20 lat Cayenne, doczekał się swojej wersji Coupe. Czy faktycznie lekko ścięty tył za sprawą wyraźniej opadającej linii dachu wzmacnia sportowe walory ważącego ponad 2 tony samochodu o podwyższonym zawieszeniu?
Wydaje nam się, że jedynie w formie placebo ewentualnie reprezentacyjnej.

Nie mamy wątpliwości, że wersja „Turbo” od wczesnych początków istnienia marki Porsche kojarzy się wyłącznie z wyśrubowanymi osiągami wywołującymi niezapomniane emocje.
550 koni mechanicznych za sprawą podwójnie doładowanego V8 o pojemności 4 litrów.
Tak! Ten samochód wciska głęboko w fotel!
Pomimo wysokiej wagi, inżynierowie ze Stuttgartu zadbali o fenomenalne prowadzenie za sprawą zaawansowanemu technicznie zawieszeniu ograniczającemu przechył karoserii w ciasnych zakrętach. O hamowanie również nie trzeba się martwić. Ceramiczne hamulce o gigantycznej średnicy zatrzymałyby pociąg.

Egzemplarz, który do nas trafił odziany został w flagowy dla tego modelu kolor Lava Orange. Nie przeoczysz go na ulicy!

Lakier równie delikatny co zjawiskowy wymagał skutecznego zabezpieczenia przed odpryskami. Szczególnie mając taki zapas mocy pod nogą, trudno będzie powstrzymać się przed osiąganiem ogromnych prędkości na autostradzie.
W połączeniu z co najwyżej przeciętnie opływowym przodem dużego SUV-a.
Przepis na sito w lakierze gotowy.

Świadoma klientka, niezwłocznie po odbiorze z salonu zleciła nam skuteczne zabezpieczenie lakieru swojego nowego oczka w głowie.
W ruch poszła folia bezbarwna Xpel Ultimate Plus na cały przód samochodu oraz newralgiczne miejsca szczególnie narażone na uszkodzenia mechaniczne. Zwróciliśmy również szczególną uwagę na rozbudowany pakiet aerodynamiczny sięgający głęboko pod spód samochodu.
W końcu najbliższe drogi elementy obrywają najmocniej.

Pozostała część karoserii oraz wszelkie detale w tym felgi, szyby i pełne wnętrze pokryliśmy topowymi powłokami GTechniq dobranymi do rodzaju materiału.

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę