Porsche 911 Targa 4s
Zabezpieczenie lakieru oraz felg powłoką ceramiczną Gtechniq Serum Ultra, powłoka hydrofobowa na szyby, impregnacja wnętrza.
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Lista realizacji
- Porsche 911 Targa 4s
Kiedy wybór pomiędzy seksownym kabrioletem a tradycyjnym i praktycznym coupé staje się zbyt trudny, Porsche daje jeszcze trzecią opcję - Targę, która jest i jednym, i drugim.
Niemiecki producent oferuje ten rodzaj nadwozia od 1965 r. i teraz również w najnowszej generacji 911 oznaczonej kodem 992. Charakterystyczne dwa elementy pierwszej, a także poprzedniej Targi to srebrny szeroki pałąk oraz zamocowana do niego zagięta w dwóch miejscach jednolita tylna szyba. Pokrywa za pałąkiem kryje nie tylko silnik, ale też miękki dach, który może się otworzyć lub zamknąć w niecałe 19 sekund.
Auto debiutuje w odmianie z napędem na cztery koła jako Targa 4S. Pod pokrywą pracują te same jednostki napędowe co w coupé i kabriolecie. 3-litrowy doładowany motor o mocy 450 KM. Topowy wariant 4S PDK setkę osiągnie w 3,8 s, a z pakietem Sport Chrono w niewiarygodne 3,6 s, natomiast 200 km/h w 13,1 s. Po zastosowaniu 8-stopniowego automatu kierowca ma odczuć efekt w postaci niskiego zużycia paliwa w trasie. Targa 4S ma spalić 9,9 l/100 km.
Porsche wyposażyło 911 Targę w tempomat obsługujący funkcję InnoDrive, która polega na przewidywaniu trasy na 3 km naprzód. Dzięki temu tempomat dostosowuje prędkość oraz przełożenie, zanim jeszcze kierowca zobaczy, co jest przed nim. Jedynym zadaniem kierowcy jest nie przeszkadzać. Optymalizuje się w ten sposób zużycie paliwa, a także – po przełamaniu bariery psychicznej – komfort podróży.
System bierze pod uwagę nachylenia i zakręty, a także skrzyżowania i ograniczenia prędkości, czerpiąc dane z nawigacji. Z kolei dzięki funkcji Traffic Jam Assist Targa sama pojedzie w korku do prędkości 60 km/h. Nowa funkcja Smartlift umożliwia podnoszenie zawieszenia pojazdu o 40 mm w miejscach, gdzie zawsze robi to kierowca. Wystarczy, że ten raz zapamięta konkretne miejsce, a następnym razem samochód uniesie się automatycznie.
Właściciel przez dłuższy czas zastanawiał się jaką formę zabezpieczenia wybrać, postanowił zabezpieczyć ten przepiękny lakier najlepszą z możliwych powłoką ceramiczną Gtechniq Crystal Serum ULTRA. Na szyby nałożyliśmy powłokę hydrofobową, felgi pokryliśmy powłoką ceramiczną, a wnętrze zaimpregnowaliśmy.
Wykonane usługi
Podsumowanie
W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:
Konfigurator usługi
Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.
Zarezerwuj termin Skonfiguruj usługę