Widząc w lusterku super szeroki i niski cień Mercedesa AMG GT jesteś pewny, że należy zjechać na prawy pas.

Mercedes Benz AMG GT jako niepisany następca legendarnego modelu SLS AMG to klasa sama w sobie. Niepowtarzalny kształt, niesamowicie długa maska stanowiąca niemal połowę długości całej karoserii. Mocno cofnięty w stronę ściany grodziowej potężny silnik V8 Biturbo ma zapewnić przeniesienie środka ciężkości maksymalnie punktu centalnego karoserii samochodu. Zapewnia to genialne prowadzenie, szczególnie w połączeniu z wolnym od napędu układem kierowniczym.

No właśnie. Ponad 500 koni mechanicznych napędzających wyłącznie tylną oś. Nawet z tylnymi oponami o szerokości 305mm, bez wątpienia to nie jest zabawka dla każdego. Jeśli nie jesteś doświadczonym kierowcą wyścigowym – po prostu nie wyłączaj systemów wspomagających jazdę. Może Cię zaskoczyć nawet w świetnych warunkach pogodowych.  Jeśli masz problemy z kręgosłupem, również dobrze przemyśl zakup tego modelu. Nie tylko jest wyjątkowo sztywny i na pewno odczujesz każdą nierówność, ale też wsiadanie niemal na samą podłogę może okazać się dla Ciebie wyczynem karkołomnym.

Prezentowane GT to limitowana edycja specjalna z okazji 50 lecia marki AMG GmbH. Dokładnie takich samochodów jest na świecie zaledwie 250, a w Polsce... 3 sztuki

Edition50 oprócz kilku drobnych detali, przede wszystkim charakteryzuje się czarnym matowym lakierem,
Tego typu lakier – choć piękny, efektowny i modny – ma też sporo wad. Największą z nich to kategoryczny zakaz polerowania. Każdy kontakt z materiałem polerskim kończy się permanentnym, nierównomiernym wybłyszczeniem lakieru, które szpeci go na zawsze. Co się z tym wiąże? Każda najdrobniejsza ryska, każdy mikrodefekt pozostają na zawsze.

Tak niski i szybki samochód wręcz chłonie odpryski dziesiątkami na każdym szybszym przejeździe! Jak temu zaradziliśmy? Oczywiście w ruch poszła dedykowana folia bezbarwna Xpel Stelth o właściwościach samoregeneracyjnych.  Jedyne na prawdę skuteczne rozwiązanie na wyżej opisane problemy. Lakier matowy to również dodatkowe obowiązki dotyczące mycia. W tym przypadku pomogła powłoka hydrofobowa Gtechniq Exo V4. Delikatnie nasyciła kolor, nie zmieniając satynowego wykończenia.

Przez najbliższe 18 miesięcy, mycie będzie o wiele mniej kłopotliwe.

Wykonane usługi

Podsumowanie

W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę