Aventador SVJ wyjątkowy z kilku powodów. Po pierwsze to najdroższy model w historii firmy Lamborghini, po drugie to limitowana edycja licząca jedyne 800 sztuk.

Aventador Superveloce Jota (SVJ) może być obiektem westchnień wielu miłośników motoryzacji. Ten samochód napędzany jest widlastą dwunastką, która z pojemności prawie 7 litrów generuje moc dochodzącą do 770 koni mechanicznych. Równie imponujący jest moment obrotowy sięgający 720 Nm.

Takie stado kucyków aktywuje się już przy 9 tysiącach obrotów. Dodając do tego siedmiobiegową skrzynię ISR, napęd na dwie osie, cztery skrętne koła i sztywne zawieszenie otrzymujemy naprawdę potężny zestaw. Inżynierowie Lamborghini zadbali także o czuły układ kierowniczy i wysublimowaną aerodynamikę, co tylko wzmacnia możliwości tego auta. Patrząc na te wszystkie parametry, możemy stwierdzić, że Aventador SVJ to stuprocentowa wersja wyścigowa, dopuszczona do ruchu po drogach publicznych.

LAMBORGHINI AVENTADOR SUPERVELOCE JOTA podczas pracy w Autoklinice

Jego żywiołem zdecydowanie są tory wyścigowe, gdzie pięknie brzmiący silnik dostarcza nie tylko doznań dźwiękowych, ale również pozwala rywalizować ze stoperem. Aventador SVJ dowiódł na Północnej Pętli toru Nurburgring, bijąc przed laty rekord okrążenia należący do Porsche 911 GT2 RS.

Całość konstrukcji to niezwykle wysublimowane połączenie wielu technologii, w tym aktywnego systemu ALA, poprawiającego aerodynamikę sportowego Aventadora. Ten skrót w rozwinięciu oznacza Aerodinamica Lamborghini Attiva i sprowadza się do zestawu kilku niepozornych klapek w przednim zderzaku. Uruchamiane są one w niecałe 500 milisekund i sterują przepływem powietrza przez nadwozie. Poprawiają tym samym osiągi na prostej (gdy są otwarte) lub zwiększają docisk na zakrętach (gdy pozostają zamknięte).

Nałożenie folii na sportowe auto to zajęcie trudne, a przede wszystkim długotrwałe.

O stopniu pracochłonności decydują przede wszystkim kształty, które w przypadku Lamborghini są bardzo skomplikowane. Dla przykładu w aucie popularnym nawet klasy premium, tylny zderzak składa się z dwóch. W Aventadorze oprócz tego, że zbudowano go z około 30 elementów, dołożono dodatkowe dyfuzory, które całą operację mocno komplikują.

Wykonane usługi

Podsumowanie

W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę