Chevrolet Corvette to American Muscle we współczesnym, wcale nie „ugłaskanym” wydaniu. Aż trudno pomyśleć, że ten samochód przechodzi dzisiejsze, rygorystyczne normy emisji spalin UE. W końcu jest dostępny na europejskim rynku.

Trzeba przyznać, Amerykanie potrafią skutecznie stworzyć projekt niezwykle konkurencyjny do Europejskich sportowych modeli. Głównie pod względem ceny i suchych wyników na papierze.
Corvette Z06 jest oferowany na rynku Europejskim w zależności od kraju za kwotę 97-120 tys. Euro.To w dalszym ciągu ponad 30 tys. euro mniej niż Porsche 911 Carrera w wersji bazowej z silnikiem 350 koni mechanicznych.

Ile dają Amerykanie?
Blisko dwa razy tyle! Tak, Corvette może się pochwalić potężną mocą 659 koni mechanicznych generowanych przez 6.2 litrowy silnik big block — oczywiście w układzie V8.Doładowany sprężarką Eatona.
Na pewno domyślacie się jakie brzmienie wydobywa się z czterech ustawionych w rzędzie blisko siebie wydechów o solidnej średnicy.
Prawdziwa muzyka dla uszu fanów motosportu.

Corvette nie tylko świetnie przyśpiesza, ale i skutecznie hamuje. Obręcze felg ze stopów lekkich kryją ogromnej średnicy ceramiczne hamulce o podniesionej odporności na wysokie temperatury. Te hamulce są skuteczne w każdych warunkach.

We wnętrza Vette czujemy bezdyskusyjnie sportowy charakter, głównie za sprawą głębokich — kubełkowych foteli i twardej, mocno wyprofilowanej kierownicy, ale też przy bliższym kontakcie da się zauważyć, z czego ta różnica ceny między niemieckimi czy brytyjskimi Sports Carami wynika.
Jest na pewno trochę lepiej niż 5 lat temu, ale nadal da się odczuć tani, twardy plastik i średniej precyzji spasowanie elementów.
Coś za coś 🙂

Właściciel Chevroleta to nasz stały klient, który lubuje się w samochodach ze sporym zapasem mocy. Rozmowę zaczęliśmy od kwestii doprowadzenia lakieru do stanu idealnego.

Corvette kupił jako lekko używany i jak widać poprzedni właściciel nie przykładał tyle starań co obecny w kwestie estetyki i wyglądu pojazdu.
Dalej ustaliliśmy lekką stylizację. Zmiana koloru środkowej części maski na wzór oryginalnego pakietu graficznego dla tego modelu.

Jasne było, że samochód będzie jeździł w wysokimi prędkościami, dlatego pokryliśmy front i najważniejsze fragmenty karoserii folią bezbarwną Xpel.
Resztę karoserii, felgi, szyby oraz wnętrze pokryliśmy powłokami GTechniq, aby brudziły się w znacznie mniejszym stopniu, a ich pielęgnacja była łatwa i przyjemna.

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę