Bentley garściami czerpie z samochodów grupy Volkswagena. le nie martwcie się: nie ma tutaj elementów z Polo czy Skody Karoq. Wręcz przeciwnie: zdaniem producenta topowa jednostka 6.0 W12 z podwójnym doładowaniem jest najefektywniejszym silnikiem 12-cylindrowym na świecie.

Po raz pierwszy połączono ją z najnowszą, dwusprzęgłową przekładnią o ośmiu przełożeniach. Silnik ten generuje 630 KM, czyli o 44 więcej niż jego poprzednik. Topowa odmiana Continentala GT ma rozpędzać się do setki w 3,7 sekundy i osiągać maksymalnie 330 km/h.

A jak zmienił się wygląd modelu? Z przodu zmian jest niewiele. W oczy rzuca się nieco inny układ reflektorów oraz ostre przetłoczenia przednich nadkoli. Z boku pojawiła się ozdobna listwa i kratownica wylotu powietrza z hamulców. Natomiast z tyłu pojawiły się nowe światła dodające Continentalowi lekkości.

Continental GT ma być teraz znacznie "lżejszy" w prowadzeniu i zwinniejszy na zakrętach. To dzięki przeprojektowanemu zawieszeniu składającemu się z podwójnych wahaczy z przodu i systemu multi link z tyłu.

Ten model otrzymał nowy selektor trybów jazdy Bentley Dynamic Ride, który dzięki zawieszeniu pneumatycznemu nowej generacji szybciej i lepiej reaguje na zmianę trybu jazdy. Zawieszenie Continentala GT zostało wyposażone w trójkomorowy system sprężania powietrza, dzięki czemu wykorzystuje nawet 60% więcej jego objętości. Nowy jest także system napędu na cztery koła. Teraz nie jest on stały, ale żongluje momentem obrotowym między przednią i tylną osią.

Bentley Continental GT zazwyczaj działa w trybie tylnonapędowym, ale w mgnieniu oka może zaangażować do pracy także przednie koła. Aby zminimalizować podsterowność wykorzystano system przyhamowywania wewnętrznych kół na zakręcie. We wnętrzu nie brakuje luksusowego wykończenia i najnowszych rozwiązań technicznych, na czele z nowym systemem multimedialnym łączącym samochód ze smartfonem. System ten obsługuje się za pomocą 12,3-calowego ekranu dotykowego, który obraca się i chowa, kiedy silnik jest wyłączony. Dzięki temu kierowca ma przed oczami jedynie drewnianą listwę z analogowymi wskaźnikami.

Uwierzysz, że Bentley Continental GT W12 na którego patrzysz fabrycznie był czarny?

Tak, zgadza się. Ten piękny kolor British Racing Green uzyskaliśmy dzięki nałożeniu folii w każdym, nawet najdrobniejszym szczególe. Warto zaznaczyć, że podczas pracy z karoserii odkręciliśmy jedynie klamki i lusterka.

Wykonane usługi

Podsumowanie

W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę