Legendarny Ford Mustang z 1967 roku jest synonimem Amerykańskiej motoryzacji niczym Merylin Monroe esencją kobiecości z tamtych lat. Chyba nie ma faceta, który choć raz nie chciałby ich mieć :)

Mimo iż egzemplarzy wyprodukowano na prawdę mnóstwo, dzisiaj o dobre powoli trzeba się bić, a już na pewno dociekliwie szukać. O wersje Cabrio, jeszcze trudniej. Stanowi zaledwie 10% całej produkcji modelu. Mimo to FastBack jest jeszcze bardziej poszukiwany i jego ceny windowane są do jeszcze najwyższych wartości.
Głownie za sprawą legendarnego GT500 „Eleanor” znanego z filmu „60 sekund”.

Trudno się zresztą dziwić, że ponad 50-letni Ford Mustang przyciąga wzrok dosłownie każdego na ulicy. Prosta, ostra linia, długa maska i wyraźnie brzmiący silnik to elementy, który zawsze będą się podobać.Przyjrzyjmy się bliżej.
Automatyczna skrzynia biegów, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy i hamulca oraz elektryczne szyby.
50 lat temu?
Aż trudno w to uwierzyć.

Prezentowany egzemplarz trafił do nas po trwającej ponad rok odbudowie. Został sprowadzony ze stanów jako wrak wymagającym całkowitej rekonstrukcji. Na szczęście z racji masowej produkcji Mustanga, dostęp do części jest bardzo dobry. Każdy element zarówno karoseryjny, jak i mechaniczny jest do kupienia. Wszytko, kwestia ceny. Jeśli chcesz kupić części u nas w kraju, musisz liczyć się z doliczoną ogromną prowizją sprowadzającego.

Cena często podwaja albo potraja faktyczną wartość zakupu w USA. Najlepiej kupić części w USA na własną rękę i sprowadzić jako mienie przesiedleńcze. Tak też zrobił właściciel czerwonego cabrio, które widzicie. Można powiedzieć, że duża część samochodu jest po prostu nowa. Został położony nowy lakier i tapicerka uszyta na nowo. Samochód trafił w nasze ręce już po odbudowie.

Budzi ogromny podziw, dla motoryzacji rodem z USA z tamtych lat.

W dodatku we wnętrzu na prawdę wszystko zostało ergonomiczne poukładane. Wsiadasz i czujesz, że wszystko jest tam, gdzie ma być. W kwestii prowadzenia, na pewno jaką się odczuć resory z tyłu, przez które samochód lekko pływa po drodze. Odwdzięcza się za to dużym komfortem.
Naszym zadaniem było doprowadzić go do absolutnej perfekcji pod względem estetycznym i wizualnym.

Następnym etapem pokrycie jego lakieru twardą powłoką ceramiczna GTechniq Crystal Serum Ultra nadając mu ekstremalnie szklistego połysku. Trzeba pamiętać, że niefabryczny lakier niemal zawsze charakteryzuje się niską twardością przez co momentalnie nabiera zarysowań od każdego mycia. Z pomocą przychodzi powłoka ceramiczna, która zwiększa jego twardość nawet dwukrotnie.

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę