Ferarri F8 Tributo

Ferrari F8 Tributto zostało zaprezentowane na targach Geneva Motor Show 2019, jako następca modelu Ferrari 488 GTB. Zostało ono jeszcze bardziej odchudzone, poprawiono także aerodynamikę i obniżono wagę względem poprzednika o ponad 40 kg. Co ciekawe Ferrari F8 Tributo zostało także obniżone.

A skąd w nazwie „Tributo i co oznacza?

Dopisek Tributo w nazwie samochodu jest nie bez przyczyny. W dosłownym tłumaczeniu Tributo oznacza Hołd.

Hołd dla Ferrari 308 GTB które było inspiracją i pierwszym 8-cylindrowym, 2-miejscowym i rozchwytywanym modelem włoskiej marki.

Co ciekawe lakiery Ferrari 308 i prezentowanego przez nas F8 Triubto są identyczne – mowa oczywiście o lakierze Rosso Corsa, który nie zmienił się od ponad 50 lat, i w dalszym ciągu cieszy się chyba największym powodzeniem wśród kupujących.

Każde Ferrari klient konfiguruje indywidualnie pod siebie w salonie, nie znajdziemy konfiguratora na stronie Ferrari, nasuwa się pytanie dlaczego? Moim zdaniem jest to idealna chwila na nawiązanie indywidualnej więzi z klientem. Każdy element doposażenia oczywiście kosztuje swoje , w tym model Pan Łukasz dobrał do podstawowego wyposażenia Emblematy Scuderia Ferrari na przednich błotnikach. Na pewno nie spodziewacie się ile kosztują – 2300 euro.

To prawdopobnie ostatni model w pełni spalinowy i chyba dlatego cieszy się tak ogromnym powodzeniem. W tym momencie czas oczekiwania na zamówiony egzemplarz Ferrari F8 Tributo wynosi ponad 3 lata. Pan Łukasz na swój egzemplarz czekał ponad 1,5 roku, oczywiście nie obyło się bez lekkich opóźnień, ale przy dzisiejszej sytuacji na świecie to „normalne”.

 

Samochód trafił do nas prosto z salonu Ferrari Katowice, gdy dotarł Pan Łukasz powiedział, że chciałby w pełni zabezpieczyć pojazd ale też go odmienić – żeby nie wyglądał jak wszystkie Ferrari. Po wstępnych próbach wybór padł na zmrożenie lakieru Rosso Corsa folią Xpel Stealth.

Jest to 2gi taki projekt na całym świecie. Zadecydowaliśmy również o stylizacji dachu i wlotów powietrza na czarno folią PPF, co nie należało do najłatwiejszych, ze względu na duża rozpiętość słupków A. Oczywiście zabezpieczenie lakieru wykonaliśmy metodą Seamless (tak aby nie było widać krawędzi folii – została ona zawiniętą w każdym możliwym miejscu). Przednia szybę zabezpieczyliśmy folia Stek Dynoflex aby zminimalizować ryzyko rozbicia szyby. Wnętrze zostało zaimpregnowane, felgi zabezpieczone powłoka ceramiczna a na folie został nałożony Elastomer.

Wykonane usługi

Podsumowanie

W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę