Rynek samochodowy ewoluuje i neguje utarte schematy. Dwudrzwiowe coupé i kabriolety ostatnimi laty straciły na atrakcyjności. Porsche wciąż zwleka z podjęciem decyzji o zbudowaniu dwudrzwiowego odpowiednika Panamery, a Mercedes w nowej generacji klasy S ograniczy się tylko do nadwozia typu limuzyna. Także BMW rozważa wycofanie wraz z końcem produkcji obecnej serii 8 odmian coupé i kabriolet – w ofercie miałby zostać tylko czterodrzwiowy wariant Gran Coupe.

RS 7 Sportback zdecydowanie manifestuje swoją przynależność do gamy najmocniejszych modeli Audi.

Ma szeroki grill z czarnym wykończeniem, duże wloty powietrza po bokach zderzaka, poszerzone nadkola oraz tylny spojler chowany w pokrywie. Wizytówką modeli RS jest szczelina pomiędzy osłoną chłodnicą a maską, nawiązująca do kultowego Sport Quattro z lat 80. Felgi o średnicy 22 cali, robią piorunujące wrażenie w połączeniu z ogromnymi tarczami ceramicznymi.

Minimalistyczna deska rozdzielcza z dwoma centralnymi ekranami praktycznie nie różni się od tej w A6 czy Q8. W przeciwieństwie do BMW serii 8 czy AMG GT kokpit Audi nie otula kierowcy, nie znajdziemy tu też tylu efektownych detali czy okładzin. Nawet nastrojowe oświetlenie, do wyboru w różnych kolorach, jest bardzo subtelne. Są jednak osoby, którym właśnie takie oszczędne formy przypadną do gustu, zwłaszcza że jakość wykonania RS 7 Sportback reprezentuje bardzo wysoki poziom, co najmniej na równi z BMW i w pobliżu Porsche.

Już samo otwieranie drzwi daje nam poczucie obcowania z towarem wysokiej klasy: klamki drzwi zwalniają zamki elektromechanicznie, dzięki czemu pracują bardzo „miękko” i generują stały opór, bezstopniowe ograniczniki pozwalają na płynną regulację kąta otwarcia drzwi, system dociągania drzwi zwalnia z konieczności używania nadmiernej siły, a niewielkie opuszczanie szyb celem ochrony uszczelek odbywa się niemal bezgłośnie. Kabina, choć zdominowana przez odcienie szarości i czerni, jest wykończona porządnymi materiałami.

Po rozmowie z klientem doszliśmy do wniosku, że połączymy najlepszą formę zabezpieczenia wraz z odmianą jego wyglądu – oklejamy cały samochód folią Xpel Stealth

Folia ta w przypadku lakierów metalicznych oraz perłowych daje niesamowity efekt zmrożenia. Teraz RS-ka może w pełni cieszyć się swoimi walorami, ponieważ chroni ja aż 200 mikronów folii! Standardowo przy wybraniu maksymalnego pakietu zabezpieczenia dorzuciliśmy w gratisie pełne zabezpieczenie wnętrza, felg oraz szyb topowymi powłokami od firmy Gtechniq.

Wykonane usługi

Podsumowanie

W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę