Porsche 911 Turbo
Zakres realizacji: Całkowite zabezpieczenie folią, impregnacja wnętrza, wszystkie powłoki.
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Lista realizacji
- Porsche 911 Turbo
Porsche 911 Turbo – pierwsza generacja wersji Turbo pojawiła się w 1975 roku (typ 930).
Nadwozie zdecydowanie różniła się od „zwykłej 911”. Największą zmianą na pierwszy rzut oka było dołożenie ogromnego tylnego skrzydła. Oprócz tego auto otrzymało także szerszy rozstaw kół oraz pokaźniejsze zderzaki.
W 1991 roku pojawiła się II generacja 911-ki Turbo. Auto bazowało na typie 964, więc stylistyka była bardzo zbliżona. Elementami wyróżniającymi auto, były wciąż duży, choć już nie tak pokaźny jak poprzednio, spojler, większe zderzaki oraz większy rozstaw kół. Po kolejnych dwóch latach, zaprezentowano III generację 911 Turbo (typ 993). Pod tylną klapą znalazła się ta samą jednostka co wcześniej, jednak wyposażona została pierwszy raz w 2 turbosprężarki. Moc silnika wynosiła niebagatelne 408 KM. Pierwszy raz zastosowano także napęd na 4 koła, a oprócz tego auto otrzymało mocniejsze hamulce, system ABS oraz 6-biegową przekładnię ręczną.
Można powiedzieć, że w 1997 roku zadebiutowała nowa era 911-ek. Pierwszy raz, 6-cylindrowy silnik był chodzony cieczą, a nie jak do tej pory – powietrzem. Wywołało to ogromną falę protestu wśród fanów marki, jednak takie rozwiązanie zapewniało lepsze odprowadzanie ciepła. 3 lata później pojawiła się IV generacja odmiana Turbo. W 2006 roku pojawiła się 5. już generacja 911-ki Turbo. Auto bazowało na zwykłej 911-tce 997. Nadwozie uległo niewielkiej przebudowie, i auto tradycyjnie otrzymało spojler (dodatkowo wysuwany), szersze nadkola, wloty powietrza za drzwiami. Początkowo pod maską znalazł się 3,6-litrowy silnik z poprzednika, podrasowany do 480 KM. W aucie zastosowano m.in. 2 turbosprężarki o zmiennej geometrii, aby zniwelować niekorzystny efekt turbodziury.
W 2009 roku zdecydowano się zastąpić starą jednostkę, większym, 3,8-litrowym boxerem, który rozwijał aż 500 KM. Rok później w salonach pojawił się model Turbo S. Tu z kolei mieliśmy do dyspozycji aż 530 KM. Nowością była także dwusprzęgłowa, 7-biegowa skrzynia PDK. Połączenie tej przekładni z 530-konnym silnikiem, skutkowało przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie zaledwie 3,3 sekundy. W 2013 roku w salonach pojawiła się VI generacja Porsche 911 Turbo. Auto bazuje na typie 991, a od podstawowej wersji różni się innymi zderzakami, dużym spojlerem na tylnej klapie, który wysuwa się przy prędkości przekraczającej 120 km/h, większym rozstawem kół oraz dodatkowymi wlotami powietrza przy tylnych kołach. Porsche dostępne jest zarówno jako 2-drzwiowe coupe, jak i kabriolet.
3,8-litrowy boxer BiTurbo, generował 520 KM, a odmiana Turbo S – 560. W 2015 roku przeprowadzono facelifting auta, przy okazji którego moc jednostek wzrosła o 20 KM każda. Moment obrotowy jest kierowany na 4 koła za pośrednictwem 7-biegowej, dwusprzęgłowej przekładni PDK. W 2019 roku w salonach pojawiła się najnowsza jak do tej pory odmiana Turbo 992. Legitymujący się mocą 580 koni i przyspieszający do 100 km/h w zaledwie 2,8s.
Przy tej klasie samochodu nie możemy mówić o jakichkolwiek kompromisach! Dla tego Pan Michał bez chwili zawahania podjął decyzje o całkowitym zabezpieczeniu Porsche folią bezbarwną, wspomnę tylko, że Porsche jest w czarnym akrylowym lakierze, który wygląda idealnie ale tylko wtedy kiedy nikt go nie ruszał. Każdy kto miał taki lakier wie, że rysuje się od samego patrzenia. Dlatego najlepiej zabezpieczyć go od razu po wyjeździe z salonu. Jak wspomniałem w tym wypadku cały lakier, elementy ozdobne wnętrza zostały zabezpieczone bezbarwną folia PPF w metodzie seamless. Felgi dostały najtrwalszą możliwą ochronę od Titan Coatings – PYRO. Szyba przednia została zabezpieczoną folia Dynoflex od Stek. Pozostałe szyby pokryliśmy powłoka hydrofobową. Skóry oraz elementy plastikowe zabezpieczyliśmy dedykowanymi powłokami od Gtechniq
Efekt oceńcie sami ! Dla nas konfiguracja z akrylowym lakierem skrada serce !
Wykonane usługi
Podsumowanie
W ramach tej realizacji wykonaliśmy między innymi następujące usługi:
Konfigurator usługi
Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.
Zarezerwuj termin Skonfiguruj usługę