Porsche 911 Carrera S Endurance Racing Edition
Zakres realizacji: Zabezpieczenie Full Front PPF, natomiast reszta karoserii została pokryta powłoką ceramiczna.
LImitowana edycja, która została zaprojektowana, aby uczcić sukcesy marki w 24 godzinnych wyścigach Le Mans.
O wyścigowym charakterze marki świadczy charakterystyczne malowanie, które zyskało auto. Dostrzec możemy 20 calowe polerowano na czarno felgi. Uwagę zwracają także podwójne końcówki układu wydechowego. Wnętrz obejmuje m.in. pakiet Chrono w standardzie. Porsche zostało wyposażone w zestaw świateł LED w wersji Dynamic. Pod maską pracuje silnik V6 dostarczający 414 KM i 500 Nm. Wyprodukowano zaledwie 235 sztuk 911 w tej edycji.
Czym wyróżnia się Porsche 911 Carrera S Endurance Racing Edition?
Każda Carrera otrzymuje zawieszenie PASM (Porsche Active Suspension Management) oraz przednią oś unoszoną hydraulicznie w razie potrzeby. Opanowanie samochodu po dodaniu gazu w łuku jest dość trudne, gdy wyłączy się asystentów jazdy, ale stosunkowo łatwe z nimi. Jednak tu nie chodzi o nadsterowność, ale o podsterowność. Nowe 911 jest wyposażone w przełącznik na kierownicy, którym wybiera się odpowiedni profil, a kontrolę stabilizacji toru jazdy można zarówno uśpić jak i całkowicie dezaktywować. W tej właśnie pozycji Carrera staje się na śliskiej drodze dziko… podsterowna. Bajeczne prowadzenie to nie tylko zasługa napędu, ale także tylnej osi skrętnej, która zacieśnia zakręt z niesłychaną skutecznością.
Swoją drogą, bardzo pomaga również podczas manewrowania. Ma nowy, moim zdaniem lepszy sinik, który znacznie wcześniej daje solidnego kopa i robi to z jeszcze większą zawziętością niż poprzednik. Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i skrzynia biegów są idealne i tu nie trzeba niczego zmieniać. Napęd na cztery koła pozwala jeździć Carrerą 4 nawet byle jak, w przeciwieństwie do ośki. Wybacza tak wiele błędów, które nadrabia tylna oś skrętna, że warto byłoby się zastanowić czy nie za wiele. Jednak podczas naprawdę szybkiej jazdy, trzeba pamiętać o charakterze 911, który na szczęście się nie zmienił.
Samochód z pewnością nie będzie jeździł z niskimi prędkościami, dlatego właściciel zdecydował się na zabezpieczenie pełnego frontu + progów zewnętrznych i wewnętrznych, resztę karoserii pokryliśmy topową powłoką Gtechniq Crystal Serum Ultra
Konfigurator usługi
Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.
Zarezerwuj termin Skonfiguruj usługę