W opcji nowe R 1250 GS i R 1250 GS Adventure będą wyposażone w rozszerzone tryby jazdy Pro. Dzięki nim możesz jeszcze lepiej dopasować charakterystykę silnika do panujących warunków jazdy, a wszystko to za pomocą niepozornego przycisku na kierownicy. Nowym elementem pakietu Pro jest asystent hamowania silnikiem (MSR). To dzięki niemu możesz zmieniać charakterystykę silnika w ten sposób, by podczas ostrej redukcji ograniczyć poślizg tylnego koła spowodowany właśnie momentem hamującym.

Nowe R 1250 GS i R 1250 GS Adventure są standardowo wyposażone w rozbudowany ABS – BMW Integral ABS Pro. Ten system zmienia swoją charakterystykę pracy w zależności od kąta złożenia motocykla, co zwiększa poziom bezpieczeństwa. Co więcej charakterystyka pracy ABS-u jest powiązana z trybami jazdy. Im bardziej sportowy tryb wybierzesz, tym ostrzej będzie reagowała elektronika w układzie hamulcowym.  

systent Hill Start Control stał się standardem w obu modelach i umożliwia łatwe zatrzymywanie się i ruszanie na wzniesieniach. Pewne jest też to, że Hill Start Control Pro (HSC Pro) zwiększa komfort ruszania w każdych warunkach.

Silnik o mocy 136 KM przy 7750 obr./min. oraz maksymalnym momencie 143 Nm przy 6250 obr./min doskonale radzi sobie z pojazdem ważącym 249 kg. Przyspieszenia, elastyczność i ciąg w każdym zakresie obrotów określimy jako genialny. Jego praca jest nieco “szorstka”, twarda, ale boksery tak mają.

Prowadzenie w trybie dynamic motocykl zachowuje się jak sport. I nie ma w tym żadnej przesady. Zdolonośc do złożeń, zaciśnianie winkla w złożeniu, szybkie przełożenie, stabilność bez względu na rodzaj nawierzchni, krzywiznę łuku i prędkość — absolutnie wzorowe. Chęć do szybkiej zmiany kierunku, pasa, wraz ze wzrostem lub wytracaniem prędkości tak intuicyjne, że czas przejazdu do pracy wydaje się mocno zakrzywiony. Kilka minut szybciej niż Hayabusą. Co ważne, bez względu na manewr, lub popełniony błąd elektronika pozwala na jego naprawę. Za późne hamowanie, za dużo gazu? Na desce rozdzielczej zapalają się “kontrolki”, a my koncentrujemy się, jaki kurs obrać. W zasadzie jedynym limitem dla tego pojazdu jest przyczepność opon, która także jest wzorowa.

Myślę, że nikogo nie trzeba przekonywać jaki ten motocykl jest fantastyczny!

To przecież BMW GS! My dołożyliśmy od siebie pełne możliwe zabezpieczenie go folią PPF, natomiast elementy, których nie dało się pokryć, narażone na działanie czynników naturalnych pokryliśmy dedykowanymi produktami marki Gtechniq, aby właściciele mogli cieszyć się swoimi maszynami na dłużej. 

Konfigurator usługi

Skonfiguruj swoją usługę car detailingu i zabezpieczenia lakieru w kilku prostych krokach. Po ukończeniu procesu konfiguracji możesz wysłać zgłoszenie rezerwacji terminu.

Skonfiguruj usługę